Bu Blogda Ara

4.5.13

Ahşap Lale Pano

Ne zamandır yapmayı planlıyordum fakat erteliyordum.Sonuç içime sinmeden bir şeyler yapmak istemiyorum çünkü.Amatörce yaptığımı belirtmek isterim.Sadece belediyenin açtığı kursa katılarak, öğrendiğim kadarıyla yapmaya çalışıyorum.
 
Her hobi sanatının farklı etkisi olduğunu düşünüyorum.Boyamanın ise insanı rahatlatan bi etkisi var.Herkese tavsiye edebilirim.Kolay tekniklerle güzel sonuçlar ortaya çıkıyor.
 
 
Ahşap lale panonun daha verniklenmemiş halidir.Kolay tekniklerden biri olan peçete tekniğini ve mumla eskitme tekniğini uyguladım.Nasıl yapıldığına gelince;
 
Hobi malzemesi satılan yerden iki akşap tahta aldım.
İlk olarak astar boyasını geçtimKuruyunca eskitmede görünmesini istediğim yeşil rengi boyadım.
Eskitme işlemi için mumu boyanın üstüne sürttüm.
Onunda üstüne beyaz rengi boyadım.
O da kuruyunca zımparalayarak alttaki yeşil rengin görünmesini sağladım.
İstediğim peçete desenin kenarlarını kesip 3 kat olan peçeteyi tek kata indirdim ve şeffaflaşan tutkalla peçetenin düzünden,üstten tutkalı sürdüm.
Dikkatli olmalı, peçete ince olduğu için yırtılabilir.Çok fazla aynı yerin üstünden geçmeyin.
 
Tahatalar birbirinden ayrılıyor.Duvara, aralarında mesafe olacak şekilde asılacak. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...