Bu Blogda Ara

2.4.13

Gömlekte Kol Biyesi Nasıl Dikilir?

 Yakayı tamamladıktan sonra sıra,bedene birleştirmek kalıyor.Yakayı birleştirdikten sonra çekmeliydim fakat sabredemedim, hemen bedeni görün istedim.Bedende robaları kumaşa çapraz yerleştirip, diktim.
 
Patı da kumaşa verev yani çizgileri çapraz gelecek şekilde yerleştirdim.Pat dikimini ise etek kemerini diktiğimiz gibi diktim.
 
Önce bi kenar dikilir.Sonra diğer kenar dikiş payı içe ütülenir.Bi önceki dikilen dikişin payı içeride kalacak şekilde , ütülenen kısım dikiş üstüne konur ve dikilir.
 
 
 
Kol biyelerini de verev kestim.Yine etek kemeri diye tarif ettiğim şekilde diktim.
 
Ayrıntıları fotoğraflayamadığım için bu şekilde tarif etmek zorunda kalıyorum ama sonraki yazımda manşeti ayrıntılı fotoğrafladım oradan da tam dikimi görüp algılamada yardımcı olacak sanırım.
 
 
Yırtmacın ucuna ,biyenin orta kısmına verev dikiş atılır.Şekildeki gibi.Yeşil ok gibi dikiş geçilince,yukarıdaki gibi sonuç ortaya çıkıyor.
 
 
 
İnşallah anlatabilmişimdir.Aklınıza takılan bişey varsa yardımcı olurum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...