Bu Blogda Ara

6.3.13

Neler Paylaştım...

Zaman yönetimi konusunda ne kadar iyiyim, bilemiyorum.Boş vaktim olsun istemiyorum.Sınavlar da bitmişken, dikişe ara vermeden devam ediyorum.
 
Bu süre içinde facebook'tan paylaşımlarım oluyor.Zaman zaman orada yaptıklarımdan söz ediyorum.Ayrıntılar tabi ki burada olacak.
 
Gelelim paylaştıklarıma; 
 
Üretkenliğimizin sınırı yok.Bu bir iğnedenlik.Adını da ''kaynana iğneliği'' koymuşlar.Ben o kadar acımasız olamıyorum.Adını değiştirsek de, ne desek? Adını siz koyun...
 
 
Gece davet var ve uygun ayakkabı bulamıyorsanız.O zaman size bir DIY (Do it yourself) projesi.Modasını geçtiğini düşündüğünüz ve giymekten sıkıldığınız ayakkabınızı, biraz tutkal ve simle değiştirebilirsiniz.Kolay gelsin...
 
 
İhtiyacımız olan her şey yanı başımızda aslında.Sadece bakmasını bilelim.Kimisi taşların, ayağına verdiği rahatsızlıktan sızlanırken, Kimisi de işte böyle boyayarak değerlendiriyor.Doğadan dekorasyona...
 
 


Şık bir taç yapımı.Taç kullanmaya severler kolaylıkla yapabilirler.
 
 


 
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...