Bu Blogda Ara

17.3.13

Manto Dikimi

Mantomun dikimini tamamlamış bulunuyorum.Kolay olan mantonun dikimini zorlaştırarak tabii.Dikimi kolay olunca ''-nasıl zorlaştırırım'' diye düşündüm ve buldum :D
 
Burda dergisinde kumaşın kenarı kıvrılarak tamamlanmış.Bende elimde deri kumaşım varken,biye olarak kenarına geçmeyi düşündüm. Sonuç: olmadı :( 
 
Makinem deriyi kaydırmayınca,bende kağıt kullanarak kaydırmasını sağladım.Evet,makine güzel gidiyo fakat üst dikişi (çima) yaptığım için muntazam dikiş vermiyordu.Biraz uğraştım (aslında iki kenarı sabırla diktim) sonra sinirlenip söktüm.Çünkü dikişleri içime sinmedi.Dergideki gibi kenarını Kıvırarak tamamladım.
 
 
Kenarları dikmeden önce iğneledim.Köşelere,köşe dikişi yaptım.Mefruşatta örtülere yapıldığı gibi.Dört tarafını tek turda diktim.Bu kadar kolayken, sen uğraş dur işte :/
 

 
Kumaşın asıl rengi aşağıdaki gibi,hem bu resimde köşe dikişleri daha iyi görünüyor.
 
 
 
2.50cm'lik kumaştan çok rahat çıktı.Boyunu kumaşın verdiği kadar ayarladım.İstediğim boyda da oldu zaten.

 
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...