Bu Blogda Ara

2.12.10

Elbise Tasarımlarım

Dikmek istediğim elbiseleri önce kağıda karalarım.Çünkü, nasıl durduğunu görmek için sabırsızlanıyorum.Görüp, beğendiğim giysileri genelde aklımda kalmıyacağını düşündüğüm için kağıda aktarırım.
Fotoğraflar telefondan olduğu için net değil fakat detayları anlatınca anlaşılacağını umuyorum.Fotoğraflar güncellendi ve biraz daha büyüdü, netlik ise sizin takdirinize bırakıyorum.
Yazın başında dikmeyi düşündüğüm elbiseler aslında ama henüz dikemedim.Dikince inşallah buradan da paylaşmak nasip olur.



Burada ki elbiseyi iki renkli olarak tasarladım.Sevilen,istenilen renkler olabilir.Siyah,beyaz olarak dikmeyi düşünüyorum.Kollar biraz bol ve manşetli olarak tasarladım.Manşetleri ve  bedenin sağ ve sol yanları siyah kumaş olacak.
 


Burada da yarasa kol ve geniş manşet olarak tasarladım.Kullanılan kumaşlarla elbisenin günlük veya gece kıyafeti olması sizin elinizde.Ben her zaman giyebileceğim günlük elbise olarak düşündüm.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...