Bu Blogda Ara

18.11.10

Cama One Stroke

Ahşap kursu çok keyifli eline fırça alıpta bişeyler boyamak ve sonucunda da güzel bişeylerin ortaya çıkmasının keyfini yaşamak.Geçen sene gittiğim kursta yaptığım çalışmaları da paylaşmak istiyorum.Bunlar benim çalışmalarım değil.En kısa zamanda yayınlamayı planlıyorum.                                                                                               

 
Üstteki vazo aynı benimkine benziyor.One stroke çalışılmış.Zaten one stroke biliyorsanız, çok kısa sürede bi obje meydana çıkartıyorsunuz.Benim gibi bilmiyorsanız da sorun değil kurs boyunca hocamızın yardımıyla yine bi obje meydana çıkıyor.                                             

 
Ahşap boyalarıyla cam boyana biliniyor.Cama ayrı ahşaba ayrı boya gerekmiyor.Tek dikkat edilmesi gereken durum ahşap boyası kullanıyorsanız, sadece çizdiğiniz deseni verniklemeniz gerekiyor.Yoksa objeyi yıkadığınızda emeğiniz boşa gider.Ama yine de bulaşık yıkar gibi yıkanmamalı,özenmeli.                  

 
Bu arada hepsi birbirinden güzel olmuş yapanların ellerine sağlık.Gül kurusu pembesine bayılıyorum.Renkler çok güzel olmuş.Ama 2. resimden istiyorum

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...