Bu Blogda Ara

4.8.12

Tasarım Bileklikler

Armparty bileklikleri malum hepimizin hoşuna gidiyor.Bazılarımız alıyor,bazılarımızsa yapıyor.Yine yapabilecek olanlar için değişik açma halkalarından ve fermuardan yapılmış bileklikleri facebookta dolaşırken görüp paylaşmıştım.
Açma halkaları satılıyormu bilmiyorum.Ama açma halkalarından böyle güzel işler yapmaya devam edilirse ve benim gibi kola içmeyenler için satışı yapılsa iyi olur diye düşünüyorum :))

Dikiş dikenlerin eline bozulmuş fermuarlar muhakkak geçiyordur.Onlarıda böyle çok şık bilekliklere dönüştürülebiliriz.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bunlar bana cok guzel fikirler verdi.post ıcın teşekkurler.blogun cok keyflı bu arada:)

ÖZ MODİSH dedi ki...

Senin de tasarımların çok başaralı, daha da güzelleri gelicek demek ki:)Bloğumdan keyif almana sevindim:)

Kibele Demirbas dedi ki...

kolasız yaşayamayan biri olarak ben bunlardan yapabilirim diye düşünüyorum , fikirler için saol :)
artık takipdeyim , vaktin olursa senide beklerim

kibelem.blogspot.com

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

vay vay vay millet düşünmüş yapmış yav nasıl güzel olmuş kutu kola içmeye başlamak istiyorum ☺

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

çok güzel bir paylaşım olmuş , harika fikirler :)

Canset Abay dedi ki...

açma halkalarından olanlara bende bayıldıım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...