Bu Blogda Ara

8.5.12

Karakalem Bluz Tasarımları


Dikmek kadar çizmekte beni keyiflendirir.Aklımdakileri  karakalem olarak kağıda dökmek.Stilistlik bi çizim olmadıkları için karakalem diyorum.

Bir sene olmuştur bu bluzleri çizdiğim.Hala dikim aşamasına geçmedi hiç biri ,şu anda da dikilmeyi bekleyen biçilmiş bluz var. Hatta biçilmeyi bekleyen bir sürü kumaş var desem daha doğru olur.Bluzu biçtim,yaz temizliğine başladık.Temizlik biter bitmez dikişlere başlanacak.Yani bol dikişli bir yaz olacak benim için.
 



 
Ben dikemedim fakat sizlere fikir olur umarım :)
 
 
 











4 yorum:

modafobik dedi ki...

Güzel tasarımlar, umarım gerçek olurlar :)

ÖZ MODİSH dedi ki...

sağolun,inşallah...

Unknown dedi ki...

Çok şıklar,emeğinize sağlık.
Cici pazarlar diliyorum..
Muhabbetle.

ÖZ MODİSH dedi ki...

Beğenmenize memnun oldum.sağolun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...