Bu Blogda Ara

10.4.12

Rengarenk Saatler

Saat dünyasında bir gezinti yaptım.Bak bak doyamadım.Acaba saat koleksiyonuna mı başlasam:)Evdeki saatimden sıkıldım.Yenilik olsun diye de kordonunu değiştirsem mi diye düşündüm.Nette araştırma yaparken de bu saatlere gözüm takıldı.Hava burada kapalıyken neon renkler içimi açtı.


Burada ki uyum da çok güzel olmuş.Analog kısmı metalik olan saate kayış ve uzun kordonu ben yakıştırdım.Benim saatimin analog kısmı metal değil ama uzun kordon olayını düşünebilirim.

Aşağıdaki saatlerin tasarımlarını çok beğendim.İyi seyirler:) 




4 yorum:

BENDENÇEŞİTLEMELER dedi ki...

gerçekten insanın hepsine sahip olası geliyor ama sondan bir önceki benim favorim olsun

ÖZ MODİSH dedi ki...

Olaun tabi:)Güzel saati beğendin:)

senem dedi ki...

saatlere bayıldım ama çok takamıyorum ben ya :D

ÖZ MODİSH dedi ki...

Bende pek kullanmam,telefon işimi görüyo ama bunlarda beni düşündürüyo işte :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...