Bu Blogda Ara

28.5.11

Singer Makinam


Benim makinem.Makinem olmadan bende bi işe yaramıyorum.Diktiklerim,dikimine devam ettiklerim,dikeceklerim bayağı bi durmuştu.Artık makinem tamir oldu.Kaldığım yerden devam.
Şimdi de makinemin aksesuarlarını tamamlamayı planlıyorum.Onları da tamamlarsam düzgün bi dikişe sahip olacağım.

Almayı düşündüğüm dikiş aksesuarları....

 


 Fermuar Ayağı = Fermuar ve fitil dikmek için kullanılır.

 


















Nervür Ayağı = 7 kanalda aynı anda dikiş yapar. Atlamalar yaparak da dikebilir.
















Sürfile Ayağı = Overlok yapımında kullanılır. İki kat kumaşı katlayarak diker ve sürfile yapar.
Gizli Fermuar Ayağı =  Fermuar ve fitil dikmek için kullanılır.
   Kıvırma Ayağı = Kenar kıvırmada kullanılır.

2 yorum:

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

bu kıvırma ayağı bende be var hatta onun kıvırma ayağı olduğunnu yeni öğrendiim :) ama nasıl kullanacağımı biliyorum ya :(

ÖZ MODİSH dedi ki...

Ben daha alamadım.Deneme şansımda olmadı malesef,bakalım önce hangimiz nasıl kullanıldığıyla ilgili fikir sahibi oluruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...