Bu Blogda Ara

29.1.11

Derya Baykal'dan Bolero






Daha önce bunu veya buna benzer bolero yapan var mı? Ben bi heves başladım ama acaba olacak mı diye merak ediyorum.Püf noktaları neler.Programı izlemedim de nette dolaşırken gördüm ve yapmaya başladım.Sırt kısmını örüyosun sonra atkı gibi uzun nohut örneğini örüyosun.Bi fikirleri olan varsa, yorum yazarsanız sevinirim.



Malzemeler: Orta kalınlıkta yün, şiş no: 7 Yapılışı: Arka parça için, 32 cm. başlanır.
25 cm. örüldükten sonra 15 ilmek kalana kadar her sıra başında 2'şer ilmek kesilir.
( örgünün başlangıç kısmı enseye gelir) 22 cm. eninde 230 cm uzunluğunda parça örülür.
Resimde görüldüğü gibi, sırasıyla 2 ilmek ters-2 ilmek düz-2 ilmek ters-16 ilmek nohut-2 ilmek ters-10 ilmek saç örgüsü örülür.
Gerekli uzunluk tamamlandıktan sonra, kol yeri belirlenip, 16 cm. kol boşluğu bırakılarak ördüğünüz
 arka düz parçanın etrafına dikilir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Iyi bir baslangic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...