Bu Blogda Ara

19.12.10

One Stroke Tepsi

 
Kursa gittiğim dönemde bu tepsiyi yapmıştım.Kurstan sonra yapmayı planladıklarımı malesef yapamadım.Boyama insana çok keyif veriyor.Eğer bir hata olursa çöpe at diye bişeyde olmuyor.Zımparalayarak sil baştan yapabiliyorsunuz.
Kursta çiçekler için hocamız yardım ediyo fakat bu çiçekleri kendim yaptım.
Şimdi yapımından biraz bahsetmek istiyorum; boyanacak obje zımparayla  pürüzsüzleştirilir.Astar için açık renge boyanır.Kuruduktan sonra istenilen renge boyanır.Ben burda orta kısmını başka bi renkle süngerle (bütün tepsiyi süngerle boyadım) boyadım.Kuruduktan sonra
 
 
Buradaki gibi çiçekler yaptım.Yapraklarıda siyahla beyaz olarak çalıştım.Helezonlarla da süsleyerek tamamladım.Kuruduktan sonra vernikliyoruz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...